Tuesday, January 29, 2013

Päike paistis silma









Vahepeal on toimunud kerged muutused. Nimelt vahetas minu vana kukununnu e-400 omanikku ning minu uueks masinaks on Nikon d7000. Hetke järeldusena võib öelda, et ma tunnen end nagu viimane koba sellega :D Aga noh, kere on uus ja mul pole varem fix objektiivi olnud ka. Avastamisrõõmu jagub vähemalt kauemaks ning tundub kujunevat huvitav teekond :P

Ülalpool on siis mõned fotod ühest pildistamisest, kus kõigil oli külm, aga keegi ei andnud alla :D Modellideks Sirli ja armas lapiline poniline :)

5 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Janne said...

Minu jaoks oli kogu see pildistamine kergelt vanamoodsa hõnguga, siis paratamatult tahtsin ka lõppfotodele natuke tuhmimaid värve ning seetõttu sai kasutatud seepiat, saturation'i alandamist ja muud nipet näpet. Ma ei leia, et järeltöötlus sõltuks mingitest trenidvooludest, pigem sellest, mis lõppideeks on. Ning kuna fotograafia ei kohusta reaalsust edasi andma, siis ma leian, et mul on õigus kasutada kõiki võimalikke variante, et oma visiooni teoks teha. Osadele meeldib puhas naturaalsus, teised tahavadki, et valmispilt oleks võimalikult ebamaine. See on kunst ja minuteada on ammu levinud arvamus, et kunstil pole piire :)

Anonymous said...

Janne, see modell on hobune, mitte poniline :P
K.

Janne said...

Minu jaoks on Winsor ka poniline, kes ületas oma turjaga 170cm julgelt :D Seega kõik, kes on nunnud, on ponilised :P

Janne said...

Ma väga vabandan esimese kommentaari kustutamise pärast, suutin kuidagi kogemata klikata >.< Päris piinlik kohe...
Kommentaar oli anonüümse isiku poolt sisuga Miks te neid pilte nii meeletult töötlete? Kas see on trendivärk praegu?

Ei hakanud jutumärkidesse panema, sest pole iga sõna asetuses nii kindel, et tsitaadina kasutada.